Københavns Kommune har på baggrund af det pilotprojekt, som blev igangsat i oktober 2018, valgt at implementere BEKEYs digitale nøgleløsning i hjemmeplejen, i hele kommunen. Og mange tusind københavnske borgere vil i løbet af de kommende måneder få løsningen installeret på deres opgangs- og hoveddør. Udrulningen er en vigtig milepæl i BEKEYs ambition om at være den førende leverandør til Kommuner i Danmark og Norge.

“Vi er enormt stolte over, at Københavns Kommune har valgt BEKEY som leverandør til hjemmeplejen, og vi igangsætter nu implementering i alle bydele efter en succesfuld start på Amager, hvor vi har installeret og driftet løsningen siden oktober 2018. Projektet har vist, at vores digitale nøgleløsning løfter kommunens ambitioner om både at øge service og tryghed hos borgerne og skabe bedre, mere brugervenlige og langt sikrere løsninger og arbejdsgange for medarbejderne.”

Jannik Christensen

Adm. direktør , BEKEY

“Vi har været meget tilfredse med implementeringen på Amager”

I pilotperioden har BEKEY skullet vise Københavns Kommune, at der var et stort potentiale i BEKEYs digitale nøgleløsning. Foruden selve løsningen og en vellykket implementering, har også driftssikkerhed, brugervenlighed samt god support og service spillet ind i forhold til at rulle løsningen bredt ud, og Københavns Kommune udtrykker stor tilfredshed med projektet:

”Vi har været meget tilfredse med implementeringen på Amager og aftalen med BEKEY, hvorfor vi nu tager hul på udrulningen i hele kommunen sammen med BEKEY. Når brugen af BEKEYs digitale nøgler er fuldt implementeret, har vi taget et stort skridt i retning af at skabe de ideelle rammer for god borgerservice i trygge rammer.”

Mette Harbo

Digitaliseringschef, Sundheds- og Omsorgsforvaltningen i Københavns Kommune

Københavns Kommune indledte udrulningen af BEKEY til hjemmeplejen i september 2019, og Vanløse, Brønshøj og Husum bliver de første bydele, som får glæde af BEKEYs digitale nøgleløsning.