BEKEY Opgange

Bliv fri for at udlevere nøgler til jeres leverandører

.. og giv beboerne mere fleksibilitet og mindre besvær i deres dagligdag

BEKEY er allerede monteret i omkring 20.000 opgange i København, og giver postvirksomheder, distributører og hjemmeplejen en sporbar, tidsbegrænset og digital nøgle til opgangsdørene.

 

Så kan beboerne få deres leverancer og serviceydelser leveret lige til døren, 24-7.

Fleksibel levering

Med BEKEY installeret vil vores kunder stille helt nye services og leverancemetoder til rådighed for jeres beboere, som kan få leveret pakker, dagligvarer eller måltidskasser direkte på dørmåtten, når det passer beboeren – også når de ikke er hjemme.

Færre forstyrrelser for beboerne

Beboere i jeres ejendom vil ikke længere opleve at blive forstyrret, hver gang en leverandør har brug for at komme ind i opgangen, og ringer på hos naboen, når den ønskede beboer ikke selv er hjemme.

Nul besvær med udlån af nøgler

Når de virksomheder, der hver uge leverer varer og serviceydelser til beboerne i jeres opgang anvender BEKEY, slipper både beboere og administratorer for at bekymre sig om, hvem der har lånt en nøgle, og om den kommer retur.

Ingen omkostninger til installation

..kun fordele for beboerne!

Hvem er BEKEYs kunder?
BEKEYs kunder er distributører, serviceleverandører samt den kommunale hjemmepleje, som i dag kommer ind i opgangen vha. lånte fysiske nøgler, og som ønsker at overgå til en digital nøgle for at øge sikkerhed og fleksibilitet for både deres kunder (beboere) og deres medarbejdere.

Hvad er et dokumenterbart ærinde?
Det kan være levering af aviser og reklamer, samt når beboerne har bestilt levering af måltidskasser, postpakker eller har behov for hjemmepleje.

Giv samtykke

1 + 10 =

FAQ: BEKEY i ejendommen

Når I har sagt ’ja’ til at få BEKEY installeret: Hvad sker der så?

En af vores montører vil snart komme ud og installere en chip i jeres dørtelefonanlæg. Vores montører har en bred erfaring med mange slags anlæg, og er derudover certificeret hos de tre største producenter af dørtelefonanlæg (Siedle, Scantron og Videx). Installationen tager ca. 15 min.

 

Brugere, dvs. personer med adgang til opgangen via BEKEY, vil fremover åbne opgangsdøren digitalt med en App på deres mobiltelefon eller tablet.

Alle beboere forsætter med at anvende deres fysiske nøgle som hidtil.

Kan man se udefra, at vi har BEKEY installeret?

I modsætning til nøglerør og nøglebokse, installeres BEKEY usynligt i ejendommens dørtelefonanlæg, og påvirker derfor ikke udseendet på bygningens facade. Installation og vedligehold er uden beregning for jeres ejendom.

Hvem kan åbne opgangsdøren med BEKEY?

BEKEYs kunder, med et dokumenterbart ærinde i opgangen, får adgang til at åbne døren via en app. Adgangen er tidsbegrænset og personlig.

Sikkerhed!

Den digitale nøgle kan ikke kopieres eller blive væk, og al anvendelse logges. Dette reducerer risikoen for misbrug og at ingen fysiske nøgler havner i de forkerte hænder.

Kryptering af kommunikation foregår på samme niveau som danske netbanker og NemId.

Systemet anvender Bluetooth via mobiltelefon eller tablet. Og det er kun den specifikke bruger tæt på døren med en tildelt adgang, som vil have mulighed for at identificere, at døren kan åbnes digitalt.

Systemet logger tidspunkt, kunde og bruger ved alle oplåsninger af opgangsdøren.

BEKEY er en del af North Media A/S, som er børsnoteret på NASDAQ OMX. Siden 2011 har BEKEY udviklet og driftet denne sikre digitale nøgleløsning, som hver dag anvendes af 24 kommuners hjemmepleje, heriblandt København, Frederiksberg, Gladsaxe og Brøndby, samt reklamebude og måltidskasseleverandører.

BEKEYs formål er at fjerne nøglebøvlet for offentlige og private virksomheder, som har et ærinde i opgangen, så de kan tilbyde mere fleksible services og tjenester til ejendommen og dens beboere.